Skip to content

Riooltwitteraar of hoax?

januari 11, 2012

Gister gehoord op de radio… Tering. Dit moet in de krant, dacht ik meteen! Tegelijkertijd bedacht ik me dat het weleens gefaked zou kunnen zijn. Ik heb het niet direct kunnen achterhalen. Hoe het ook zij; intrigeren doet het zonder meer.

Vreemd genoeg kwam ik al zoekend op de volgende site terecht. In een eerdere speurtocht naar superratten werd een linkje gelegd met de zogenoemde Sad Rat.

In het kort eventjes het verhaal: een rat(je) komt vast te zitten tussen een tweetal stoeptegels. Een foto ervan wordt op de site gepost en de lezers doen de rest. De een vindt het deprimerend. Een ander hilarisch. Weer een ander kan de verleiding niet weerstaan om zijn of haar Photoshop skills erop los te laten. Ehm… déjà vu?! Ik dacht van wel.

Hieronder een aantal voorbeeldjes…

2 reacties leave one →
  1. ruud willems permalink
    januari 19, 2012 9:45 pm

    Ik vind de patience-versie het leukst.

Geef een reactie

