Skip to content

De kunst van het weglaten (2)

november 21, 2011

Het liegen met foto’s (het niet laten zien van de gehele compositie) gebeurt met name op social media websites. De meesten – niet iedereen dus – laten een foto van zichzelf zien die niet helemaal overeen komt met de werkelijkheid. Logisch ook natuurlijk, want wie gaat nu zijn minst aantrekkelijke portret op een site zetten…

rnldvssrZelf doe ik er trouwens ook aan mee, getuige de avatar – het fotootje rechtsboven – op deze blog. In mijn geval overigens puur omdat ik het een mooie foto vind. Of moet ik nu zeggen: ik vind het een sterke foto? Nee. Op een blog mag je ongezouten je mening ventileren. Vind ik. Hahaha.

En ik heb er op zeker moment voor gekozen om voor elke vorm van social media dezelfde foto te gaan gebruiken.

Gewoon omdat ik het kan!

No comments yet

Geef een reactie

