Skip to content

Vlees voor de drukker

januari 23, 2011

De drukker vroeg me a.d.h.v. het geboortekaartje wat vlees om het document te zetten. Oh ja. Maareh… hoe doe je dat in vredesnaam in Illustrator?! Welnu, ik heb zo 123 even geen idee want ik lig in bed. Even bijkomen, hihihi. Maar het leek me wel geinig om dat aan deze blog toe te voegen.

Dus als ik weer een beetje fit ben en achter een laptop kan kruipen – dit gaat via de iPhone; niet erg praktisch – pen ik het hier op! Stelde overigens weer eens geen ruk voor.

Geef een reactie

